Baciu dixit

Din nou despre Uranus

with 3 comments

Am avut o frumoasă surpriză să găsesc pe youtube un documentar produs de TVR despre ceea ce-a fost odată, cartierul Uranus, cartier de care sunt legat sentimental.

Documentarul „Memorialul Bucureștilor” e împărțit în 8 episoade și a fost realizat în anul 2000 de Lucia Hossu Longin. Eu nu știam până azi de existența lui, așa că surpriza a fost cu atât mai mare.

Eu vă pun aici doar episodul 5: „Povestea unui cartier spulberat – Uranus”, dar vă recomand cu căldură și restul episoadelor. Din păcate n-am reușit să găsesc episodul 6.

Așadar, vă invit la film și vă urez vizionare plăcută!

PS: postul ăsta a picat la țanc, după ce hungry mole remarcase că sunt în pauză de vreo juma’ de an.

LE: Văd că filmul a fost făcut privat. Bine că am avut inspirația să fac back-up la toate episoadele pe controversatul vplay.

Written by Baciu

Octombrie 31, 2012 la 22:19

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. DA ! Trist…am recunoscut multe zone pe unde am copilarit pana in 1962

    Ando

    Noiembrie 1, 2012 at 04:51

  2. Are parola?

    addictadv

    Decembrie 16, 2012 at 22:11

  3. Din păcate văd că a ales să-l facă privat. Le-am re-uploadat pe youtube.

    Baciu

    Decembrie 16, 2012 at 22:42


Lasă un răspuns

